Cilga
İçimi ferah tutmaya çalışıyorum ama bugün doktorlar herşeyi masaya döküp “ne yapmak istediğinizi düşündünüzmü” vs gibi sorular sorunca orda sanki dünyam başıma yıkıldı. Hiç daha önce duyduğum bişey değildi. 3,5 yaşında oğlum var ve hiç bir sorun yaşamadım hamd olsun. Amniyosentiz sıvısını Danimarkada çok yapıyorlar sadece 200 kişide 1 düşük/sorun görülmüş. Kromosom hatası yada başka hastalıkların olup olmadığını öğrenmek için. MR daha gönderecekler beni. Bu tedikleri yapmak istiyorum en azından bişey varsada doğumdan sonra buna kendimi piskolojikmen hazır etmek için. Sırf bu hamileliğimin 3 ayın düşük riskini atlatmak bana çok zor ve uzun geldi artık bir önceki düşüğün etkisimidir bilemiyorum. Ama en azından bu kontrolleri yapıp hem emin olmak ve eğer ki bir sorun varsada güçlü bir şekilde hazırlanıp karşılamak için. Üzülüp ağlamaktan migrenim kalktı, ama Rabbime sığınıyorum ondan gelen baş göz üstüne diyecek söz kalmaz bize. Dualarınızı eksik etmeyin olurmu canım, Allah razi olsun. Bilmeden tanımadan duaların tesiri farklıdır. Şimdiden Allah razi olsun.
Rabbim meleğinide sağ salim sağlıcakla kucagına almayı da nasip etsin inşallah analı babalı büyütsün inş. Sizin adınızada sevindim canım sende zor dönemden geçmişssin kolay değil. Rabbim Sizinle olsun inşallah.