Canım bende sebepsiz ağlarmışım annem çok çektiğini söyler çok huysuz hızursuz ağlak bir bebekmişim kulaklarımda yer etti der hep. Bazen belli olmuyor ev ortamı nasıl? Evde huzursuzluk varsa ondan etkileniyordur belki? Ya da kaygılı biri falanmısın mesela? Ben hep annem böyle biri olduğu için acaba ondan enerji mi alıyordum diyorum.