Buhara ben 2021 yılında gitmiştim. Havuzlu han da her dükkana girdim cıktım 😄
Her satıcı ile nerdeyse konustum. Hepsinin dediği şu. Biz internette de satıyoruz artık buraya kadar yorulmanıza gerek yok. Deidm Kü önceden buralar uygun olurdu. O önce dendi abla artık her taraf aynı. Hee ne var orda çeşit coooooook fazla gercekten kız /erkek içşn herşey var. Birde nakit alımlarda her ürün için bana %10 indirim yapılmıştı. Ozanın parası 2000 TL tutan ürünleri 1300 TL gibi bir rakama almıstım peşin diye. Tek dükkandan aldım hepsini. Şuan 2.ye hamileyim denk gelirse gider bir bakarım ama öyle her dükkanı dolaşmam. Ve o kadar yüklü alısveriş yapmam. Özellikle oraya girmem yani 😄