Betulll1996 Canım sana ne verdi bana akşam yatmadan saat 10 da 4 doz vuruyorum aç yada tok farketmiyor
Gns5501 Betulll1996 ben de gece 11 de 8 doz vuruyorum. Aklıma takıldı aç mı tok mu diye sorayım dedim
Gns5501 funnymummy bana ara öğünden sonra dedi ama verdiği kağıtta iğneden sonra ara öğün yapılabilir yazıyor o yüzden kafam karıştı