28+3 haftadayız ama bir gün karnım büyük bir gün küçük geliyor gözüme sanki hiç büyümüyor gibi hissediyorum büyümek yerine küçülüyor sanki böyle olunca bebekte sorun mu var acaba diyorum psikolojik olarak aynı durumu yaşayan var mı acaba pozisyonla alakalı diye düşünüyorum aslında ama yinede düşünmeden edemiyorum