Herseyguzelolsun7
Ben şu an 12+6 yım. Bu doktor benim 2.doktorum, öneri üzerine gitmiştim. Eltim de 2 kızını Emel Hanımın yardımı ile doğurdu. Sosyal medyada falan çok aktif değil ama 1 sefer gitseniz ne demek istediğimi anlarsınız 🥰 her muayenem detaylı ultrason gibi, ilgili ve çok tatlı dilli bir kadın