momyseker Selam kızlar. Bugün 24+4’üz, yarın doktora gideceğiz çok özledim kızımı çok heyecanlıyım. Benimle aynı haftada olanlar neler yapıyo nasıl geçiyo günler 🥰
Naz1616 momyseker 24+1 olduk 3. Gebeliğim 2 oğlum var 3. Kızımiz geliyor nasipse ama bu hamilelik çok zor geçiyor bel ağrısı kasik ağrı birde bebiş çok aşağıda detaylida doktor bile söyledi çok aşada diye plesanta yukarda ama bebek asagida canı oyle istiyor demek dedi ama çok zorlanıyorum bide baya karnım büyüdü biran önce doğurmak istiyorum sağlıkla insallah
ozerturksule momyseker bugün 25+1 olduk, birinci trimestere göre ikinci trimester gerçekten çok rahat 🤩 hepimiz sağlıkla alalım kucağımıza
Hamalp momyseker bende 24+6 yim 25 diyelim. Benlik sıkıntı yok bebeğimi 1 aydır görmüyorum gitmedim. Mayısın 4ünde gitcem kalpte parlaklık demişlerdi eko çekecekler bebeğe. Ondan sonra bende görürüm insAllah. Hareketli ama isteksiz hareket ediyor gibi insAllah sağlıkla kavuşur bekleyen herkes..
Zynppp_0999 Bizde24+1 güzel gidiyor çok şükür yalnız bir kaç gündür karnımın alt tarafına ağrı giriyor bazen gece uyandırıyor sağa sola dönerken normal mi bilmiyorum. Acaba bu haftalarda normal mi ki
Zeynep1601 Zynppp_0999 bizde de aynı durum var Perşembe görüş günü doktora soracağım ama postlarda çoğu kişi normal demiş
Zynppp_0999 Zeynep1601 bizimde 2 haftamız var gitmeye daha yeni görmüştük ondan biraz daha beklicem bakalım geçmezse giderim heralde gene. Sen sor bakalım canım ne dicek
Sibellg06 Şuan 24+3üz bizde. Doktorum detaylıdan sonra 28. Haftamda gelmemi istedi bebeğimi çok özlüyorum hala da bekliyorum 28. Hafta olmasını..🥲