Busranur67 kızlar solda oluyo :) ultrasonla karnından baktığında sol sağ gibi gözkyo aynalama gibi düşünün diolr ama vajinal muaynede hangi yönse o yön gözkyo karnından ultrasonda sağdaysa kız soldaysa erkek vajinal muaynede soldaysa kız sağdaysa erkek ama kız çocukları bu teoriye göre sol kasıkta oluyo