Mutluanneee77 Merhaba anneler cinsiyetimizi ultrason doktorumuz kız dedi doktorumuz hala göremedi anlayabilirmisiniz göstersemmm
000 Mutluanneee77 banada kız dedi 13 haftada ama bacak arasında birseyler vardı sanki bakalım mayısta randevum var 15 haftalık oluyor ozaman bu defa ne soylucek çok merak ediyorum ben hep erkek hissediyordum
Mutluanneee77 000 bizde kız oldugunu öğrendik 18 haftalığız ama cok hareketli ilk zamanlar kız görüyordum rüyamda sonra erkek hissettim karışık duygular içerisindeyim ama kızzz oldugu içinde cok mutluyuz sağlıklı gelsin de bakalım