Merhaba benim de sarı kahverengi arası lekelenmem vardı. Rahimde kanama, tehlike vs olmadığını söyledi doktorum. Yerleşmeye çalıştığını söyledi bebeğin. Progestan fitil verdi bazen geliyor bazen kesiliyor. Panik yapma canım hiç ama bir doktora görün derim nolur nolmaz😇