Nilay_09 Kızlar bu cuma 37 hft oluyoruz çatı muayenesi kaçıncı haftada yapılıyor ve ikinci gebelikte çayı muayenesi olurmu?
Pinkdreambaby Nilay_09 bende 38+2 yim bu hafta Cumartesi günü olucam çatı muayenesi korkuyorum açıkçası 🤦🏼♀️
Naz1905 Nilay_09 37+3 üz haftaya yapaıcm oda kasılman olursa dedi ikinci gebelgm 2. Cm açklk ytrli dedi başlngçta
Nazli71 Ben 38+2haftalığım dün kontrolüm vardı haftaya çarşamba sezeryan günüm. Çatı muayenesi yapalım istersen dedi doktorum bnde kabul etmedim. Sezeryanım nasl olsa die. Ama blki sizin doktorunuz yapar bormal doğumsa.🤔
Pinkdreambaby Nilay_09 rica ederim evet ilk gebelik ikinci gebelikte de gereklimi muayene bilmiyorum canım🤷🏼♀️
Nilay_09 Pinkdreambaby bende bilmiyorum doktor muayene felan yapacağım demedi ama pat diye yaparsa diye bi sormak istedim ikinci gebeliği olanlara 🤗 sağol cevap için canım
Yagmr05 mrymdnr tabiki gerek yok çatın dar olsa ne geniş olsa ne bebek göbeğinden çıkacak sakın yaptırma canım
Nazli71 mrymdnr bnm doktorum yapmadı yani bana bıraktı ağrın varsa yapayım dedi bende istemeyince bakmadı. Ama ağrın olursa mutlaka gel çatı muayeesi yapalım dedi. Zaten çarşamba günü sezeryanım var inşaallah gerek kalmaz 🙏
ysmnse Nilay_09 37+3 deyim bende bu haftaki kontrolümde doktorum haftaya gel muayeneni yapalım dedi haftaya olacak benimki