Kizlar aşırı bel ağrısı çekiyorum ne yapmaliyim ne önerirsiniz doktoruma demiştim normal dedi magnezyum içiyorum her gün ama rahatlatmıyor artık😔 ağrıyla uyanıyorum bazen hem kasık hem bel ağrısı ikisi birden oluyor 😣 en ufak bi is yapınca veya dısarı çıkınca inanılmaz başlıyor geçmiyor, artık dısarı bile cikmak istemiyorum keyfim kaciyor suratım asılıyor ister istemez insanları da etkilemek istemiyorum
Yalancı doğum sancıları başlamış olabilir mi sizce