fizikcianne evet dun yaptırdım ama yaptırmayı hiç istemiyordum doktor resmen zorunlu dedi ve yaptı. Ultrasonda temiz sağlıklı görünüyor sıkıntı yok ense kalınlığı da yok kan sonuçlarını bekleyelim dedi 2 hafta beklicez mecbur çok geriliyorum strese girdim resmen inşallah tertemiz gelir . Eğer imkanınız varsa özele gidin orada daha detaylı ultrasonla bakıp sorun görmezse yaptırmıyor. Benim durumum yoktu devlete gidiyorum mecbur yaptır yaptircaksin diyorlar ve yapıyorlar hayırlısı olsun Rabbım korusun inşallah ❤️