Nhlhmz11 Merhabalar, görümcem iki gün önce acil serklaj oldu. 23 haftalık bebek ve çok fazla suyu geldi. Suyu arttırmak için ne yapılmalı ? Bilen varsa acil yazabilir mi ?
Senayl34 Nhlhmz11 bende 37 haftaligim bugn dedi azalmış sınırda eğer azalmaya devam ederse yatış yapilicak dedi
Gulnara25 Nhlhmz11 benim kızımda 13 haftalıkken azalmıştı suyu. Doktor bol bol su iç ve armut ye demişti. Kontrole gittiğimde sorun kalkmıştı
mayaden Burda okuduğum kadarıyla havuç suyu ve armut diyorlar,bana da sıvı azlığı var dedi doktor havuç yiyorum su tüketimini arttırdım bakalim
Esesss mayaden ben artması ıcın yapmadım hamılelıgımın ılk ayı sıvıyı dengede tutar dedıler ve elhamdulillah hep olması gerektıgı gıbı devam ettı sıvım ne az ne cok. Zaten az olmasıda sıkıntı cok olmasıda sıkıntı amnıyon sıvısının dengelı olması lazımm☺️
mayaden Esesss bende 30. Haftadayim şu an az dedi bende havuç tüketiyorum o yüzden sordum teşekkür ederim
Nhlhmz11 Senayl34 37 de kormana gerek yok, ben 37 de kontrole gittim kese delinmiş su gelmeye başlamıştı , aynı gün doğuma aldı. Çok şükür sağlıklı kızım , şuan 57 günlük olduk 😇
Ipektoss26 Doktorum bana havuç ve armut suyunu katı meyve sıkacağında sıkıp iç demişti iki günde bir yapabilir birde bol su tüketmek
Nhlhmz11 Senayl34 sezeryan oldum , depremden çok etkilendim , ailem falan deprem bölgesindeydi. Bebeğim geri yukarı çıkmisti
Senayl34 15261526 benimde azalmış sınırda dedi dün 3 gün sonra gel bakicaz dedi beni demi sezeryana alırlar 🤔🤔
15261526 Senayl34 alsınlar ne olacak. Susuz doğumda çocuk zor çıkar oksijensiz kalabilir bu riske değer mi
Senayl34 15261526 öyle tabi hangisi saglikliysa o an o olsun ama işte kendimi hep normale hazırlamıştım🤣🤣