Busis0403 Bısey sormak istiyorum tecrübeli anneler ve adaylar dogum dan sonra temmuzda dogum yapıcam ust kısa alt uzun mj tercıh edeyim yoksa alt ustte ıkısıde kısa mi
Bahar_22 Busis0403 bebek içinmi üşür kısa kolluyla ebeler battaniueyle bile örttürüyor agustosta işk doğumumu yapmıştım
Likayolcusu Busis0403 hastahane çıkışı uzun ama 03 ay giysileri üst kısa alt uzun ama bazen de alt da kısa giydiriyordum kızımı temmuzda doğurmuştum
Ipektoss26 Busis0403 tesettürlü isen alt uzun üst kısa bize sabahlık gibi uzun kollu olabilir lohusa üşür diyorlar hassas bir dönem olacağı İçin üşümemek lazım birde hastane odasında klima tarzı şeyler olursa diye yine yanınızda uzun kollu bir hırka olmalı en azından
Bahar_22 Busis0403 odalar çok sıcak oluyor birde sezeryansa ekstra bir ateş basıyor ben uzunkol koymuştum pişmanlık
Aysenurercys Busis0403 ben de temmuzda dogum yapicam kisa kollu pijama takimi koycam 2 tane bi sabahlik aldim bide yedek pijama koyun diyolar ne olur olmaz 1 tane elbise gecelik bulabilirsem alicam