Canım korkutma kendini kötü olması için yoğun kanama olması lazım. Bu düşük için kullandığın iğneler ve haplar ara ara lekelenmeye sebep oluyor bende duphaston diye binalar kullandım 9 haftaya kadar ara ara ağrım oluyordu sonra geçiyordu ama bebek iyi gorunuyo ultrasonda. Seninkine öyle bence ters bisey olsa ağrı ve yoğun kanama aynı anda olur Allah korusun içini ferah tut sen