Sinem1925 Kızlar selam 31+0 dayım sabahtan bu yana bebek aşağıda hissediyorum ve rahmine sert tekemeler geliyormuş gibi ya da geliyor çok fazla şekilde için çekiliyor o şekilde ve aşırı ağrı yapıyor o anda tekme gelince başına gelen var mı bu durum bilen yazabilir mi 🙏
Ayssayss Bende 30. Haftamdayım 2 haftadır falan bazen bende de oluyor. Resmen hareketlerini vajinamda hissediyorum, tekmeliyor sanki. Doktoruma dediğimde ayakları aşağıda duruyor normal hissetmen demişti
Sinem1925 Ayssayss daha 2 haftam var randevumuza tedirgin oldum erken doğum vs diye eğer öyleyse büyük ihtimalle benimde şuan o şekildedir belki kormakta istemiyor insan