Morebebek valla ben arabayı indirimde bulunca aldim. Öyle kalite bir şey de değil. Yasadigim yer de yollar kötü olsugu icin asiri kalite bir sey almaya gere duymadim. Zaten kaliteli de alsak cok kullanamayacak. . Sağ olsun bir tanidikta bana çok az kullandığı pusetini vericek. Puset daha pratik arabadan. Tem başınaysan onu daha rahat çıkarır indirirsin. Koyarsın çocuğu içine kucağına alıp iner çıkarsın. Ama al yani yorulursun çocuk zamanla ağırlaşacak... annene katılıyorum.