2609nrgl yaa maşallah tıpa tıp aynı 😄 beni bir daha muayene ücreti ödeme diye 9. Günde çağırıyorum dedi dr. İkili için çağırdı normalde inşallah güzel haberler alırız hepimiz🙏 bir de önde gidiyor zaten cinsiyet görünür diye düşünüyorum ama hayırlısı bakalım 5 buçuk sene önce oğlumu 11+5 te görmüştük🤗