Dilekkoc94 Gebeliğimin 35+3 haftasındayim ama vajina ağrısı başladı . Açılmalar başladı diye mi ? Cişe giderken de yanma değilde Ağrı sızı oluyor normal midir ?
Dilaam Dilekkoc94 bende vajinada igne batmasi tarzinda aci oluyordu bebek cok asagi yerlesmis itekliyormus normal demisti doktor ama 37. Haftada baska agri sizi enfeksiyonda olabilir doktorunuza danisin derim
Sunu Bende 35+4teyim. Kontrolden geldim bacak aram ve çatım çok ağrıyordu yürürken falan. Alttan kontrol etti doktor açılma falan yok son haftalarda bunlar normal dedi