Umutlubirkadin Kızlar merhaba bugun normalde adet olmam lazımdı ama hala olmadım hic olacak gibi de durmuyorum.. Normalde adete 2 3 gun kala ufaktan bir agrilarim olurdu bu ay hic yaşamadım. Normalde adete 10 11 gun kala göğüslerim tas gibi olurdu bu ay adete 3 4 gun kala sertleşti su anda resmen tas gibi ve aciyor aynı zamanda kaşınıyor. Normalde bu kadar akıntım olmazdı simdi ic çamaşırına baktım resmen bir cay kaşığı kadar beyaz koyu akıntım olmuş.. birde ben size de tuhaf gelecek ama adetlencegim zaman cok su içerdim bu ay hic öyle bir isteğim yok. Geçen yatak odama giremedim is kokuyor burası diye eşimde burda bisey kokmuyor falan dedi o yüzden umut ettim.Bu sabah ilk idrarla kaset test yaptım çıkmadı.. aslında hiç umudum yok da insan yine bir bekliyor gibi.. sizin belirtiniz ne olmustu?
dolunayes Umutlubirkadin insan kendindeki farkliliklardan anlar herkesin belirtisi farkli benim kabizlik ki hic olmazdım. Adette gogus hassasiyeti olurdu ama catlama gununden sonra hep hassasti . Birde inanilmaz şişkinlik vardi bende
Umutlubirkadin Esrafatih01 gecikme devam ederse bilmiyorum canım bende yapacağım ama yapmak istemiyorum artık bir basli 2 mayista randevum var oraya giderim orda ogrenirim kan verip
Umutlubirkadin dolunayes bilmiyorum canım her ay bir belirti arıyor insan kendinde ama bulamıyorum iste o çift çizgiyi girmek için can atıyorum ✨🥲💖🥹
dolunayes Umutlubirkadin rahim filminide cok oneren oldu burda yapildi mi sana. Dua olarqk yatsi namazi sonrasi 7 yasin oku canim. Birde salati tefriciye duasi 4444 adet zikir oku. Gunluk 100 adet okudum
Umutlubirkadin 2.5 senenin ardından bu ay da olmazsa aşılama deneyeceğiz ama ailemde aşılama tutmaz çok küçük bir ihtimal tutması diyor 🥹