MeMu Selam kızlar 9+3 haftalık hamileyim, ama aşırı derecede mide bulantısı kusma halsizlik var , prilam fayda etmedi su bile içemiyorum😭 aynı durumda olan çözüm bulan var mı?
Adfafaf MeMu aynı sekildeydim prilam da fayda etmemişti zofer kullandım ondan sonra toparlandım çok şükür 🤲
Busssssraaaaa MeMu Hiçbir şey kullanmadım 14+4 üm yeni yeni kendime geliyorum onun öncesi sabah akşam neredeyse her gün kusuyordum bi çözüm bulamamıştım en sevdiğim şeyleri bile kusmuştum 3-4 ay sonra geçiyor diyorlar benimki azaldı çok şükür inşallah seninki de geçer bir an önce 🌸
eliffaras MeMu aynı durumu yaşadım 14 haftalık olunca rahatladım her gün midem bulanıyordu. Prilam hicbir sekilde fayda etmedi bana da. Naneli şeker yemeni tavsiye ederim🥰 Rabbim kolaylık versin biraz daha sabredin
eylulmihrasmom MeMu maalesef bende aynı şekildeydim sizin gibi su dahi içemiyordum prilam hiç işe yaramamıştı 12.haftadan sonra azalmaya başladı ve prilam işe yaramaya başladı. hiç bir yiyecek bana etki etmedi bu sürede 7 kilo verdim kusmaktan. biraz daha sabredin😐
Esrafatih01 Bende aynı sekildeydim prilam az da olsa fayda ediyordu ama yine kusuyordum hiçbir şey yiyemiyordum sürekli uyuyordum 3 ay böyle devam etti
Baby07 Salçalı baharatlı yememelisin . Haşlanmış tavuk yada tavuk çorbası yağsız bu bana çok iyi geliyo. Beyaz ekmek yerine tam buğday yada bu tarz ekmekler tüketmek rahatlatıyor. Tatli ve eksi yemek de bulantiyi arttırıyor çok tuzlu da aynı şekilde. Az tuzlu salatalık özellikle havuç çok iyi geliyo . Bide direk kahvesi varsa turk kahvesi gibi ama sütlü oda iyi geliyo bana leblebi muz da iyi geliyo . Onerebilegim bunlar inşallah hepimizin geçer birde aç karnına prillam dr içiyorum oda faydalı. Ceviz badem fındık Antep fıstığı da iyi geliyo . Yalnız doktoruna söyleyip serum yakmasını istesen oda 3 gün falan rahatlatıyor bu aylarda çok besin kaybı oluyor bebeği de destekliyo serum bana doktorum bunu yaptı 3 gün rahat etmiştim
Smyye2021 Bende 9 haftalık hamileyim ve senin yaşadıklarını yaşıyorum bir an önce geçer inşallah bu durum 🥹
Busekrgz Bende de aynı problem var 10+2.. prilam gece 2 tane sabah bir tane içiyorum biraz öyle rahatlıyorum..
Adfafaf MeMu bencede sorun banada doktorum tavsiye etmişti Allah şifalar versin in saa Allah duzelirsiniz🤲