Yazmelegi_ Esraynk beta baya iyi çıkmış dış gebelikte beta yükselmiyor diye biliyorum ama eğer böyle bir durum varsa kontrole gidin ordan daha net bilgi alırsınız
Esrafatih01 Esraynk neden hemen diış gebelik dediler 2 gün felan daha bekleyin doktora gidin betanizi takip edin sağlık ocağında yükseliyor mu diye
Esraynk 12 nisanda gittim hcg 167.54 28 nisan yani bu gun gittim 2499.9 Bu uygulamaya göre 3 hafta 6 günlük hamileyim
dolunayes Esraynk keseyi gorememistir bu degerde gozukurdu diye dusunmusttur. Yani hafta olarak kucuk deger yuksek ama degerde herkesde değişiyor. Ben 4+3 de 1200 le kesemi gormustum
dolunayes Esraynk bende oyle dusundum degerin guzel cunku ki vajinadan gozukurdu bakalim beklicek misin canim 10 gun sonra git omru olan yasar rabbim korusun sagliklarimizi