Ayshe19 hamile iken hormon değişimi ve kan basıncı fazla olması ile çünkü bebeğe daha çok kan ve oksijen lazım baş ağrısı var herkeste değil ama bazılarında ciddi olur bu korkma, sen eczaneden 1 tane tansiyon aleti al lazım olacak hamilelikte gün içinde tansiyon bakılması garanti olur, son dönemlerde yükselebilir veya düşebilir mesela bende düşük şu an ama evde tansiyon aletim var. Bu durum tansiyona ilgili olduğunu düşünmüyorum parol iç arada ağrın diner. Birde ilaç içmeyi cesaret haline getirmen lazım bölmeden 1 bardak su ile direk mideye indir alıştır kendini, vitamin VS içmiyor musun aynı şey aslında.