anneirem27 sütünüz olursa öncelik elbette emzirme. Yoksa zaten mama verilir
Her ikisi diye bişey yok ona doktor karar veriyor duruma göre, kafanıza göre verirsniz çocuğun gelişimine müdahale etmiş olursunuz.bunlari düşünmeye gerek yok hepsi kontrollerde belli oluyor