Kızlar merhaba bugün kontrolüm vardı 37+0 dayım tam olarak bebeğimin kilosu 2800 geldi. Geçen hafta da 2700 dü sadece 100 gr almış doktora sordum sanki biraz küçük diye sıkıntı yok sağlıklı bir bebek dedi ama ben yine de kafama taktım halbuki kilo aldıracak besinler de tüketiyorum siz neler yaptınız beslenme olarak ?