Sevde12 bende de amh düşüklüğü vardi, tup bebek diyorlardi. Amh 0.39 lara kadar düştü,
ben bal polen ari Sütü probolis karışımı kullandım,
hayıt çayı kullandım,
hayıt çayı icmedigim ay c life diye macun var onu kullandım, çiğ badem çiğ kabak çekirdeği hergun bir avuç yedim. Değerim en son. 0.89 lara çıkmıştı geçen ay hamile oldugumu öğrendim. Bunların yanında çok çok dua ettim Allaha inananın 🌸 ümidimizi kesmeyin 🌹