Sewgiakup_2104 11+2 hamileliğim bugun yoğun bi lekelenme oldu ve gelmeye devem ediyor kasıklarım da ağrıyor bu düşük belirttisi mi yoksa korkuom hastaneye henüz gitmedim bu durumla karşılaşan oldu mu
Yazmelegi_ Sewgiakup_2104 ağrın ve lekenmen varsa mutlaka git her an hersey olabilir inşallah kötü bisey yoktur