Merhaba ben 13. Haftada ikili yapmıştım doktorum normal sonucu dedi . Daha sonra başka bir doktora gittim sonuçları gösterdim iki değer riskli çıkmış dedi. Üçlü ve dörtlü testleri önermedi çünkü ikili ile hemen hemen aynı düzeydeymiş. Şuan 16. Haftadayım önümüzdeki hafta Nipt testi yaptıracam o %99 kesin sonuç veriyormuş.