Vitamin ilacı kullanmasak vitamin olur mu zorunlu olur mu zarar olur mu ben vitamin ilacını birkaç kere kullandım olmuyor yapamıyorum gerçekten çok zor kötü oluyorm zorlanıyorum olmasa olmaz mı?? Kötü durumda olmasam kullanırım ama bana çok agır geliyor midemi bulandırıyor resmen yemeden içmeden kesiliyom içimi kötü yapıyor yutamıyom zaten ayrı konu 😞