KbraN_1 evet hazırlıklı olmak en iyisi. Hazırlamıştım herşeyimi ama Benim aklıma 38 doğum yapacağım gelmemişti hiç. İyi ki erkenden hazırlamışım dedim. Şimdi 34. Haftadayım. Bu haftasonu hazırlayacağım inşallah hazır kalsın zararı yok. Bir anda panik olmaktansa hazır kalsın 🥴