Rabissskemal Kızlar selam doktorum bugün sonuçlarıma baktı troid biraz fazla çalışıyor sende dedi ne oluyor bu hiç bisey anlayamadım ya sinirlendim gerçekten :( bilgisi olan yazsın lütfen
Merveincim Rabissskemal ilaç verir canm. Aylık kan verirsin sonucuna göre ilaç dozunu ayarlar. Korkulacak bişi yok bende doğum yapana kadar kullandım.
cansuakbltylmz Rabissskemal benimde ilk cocugumda olmustu ilac kullanmistim ilk 3 ay sonra gecti ve biraktim. 2 gebeligim aynisi yine oldu troidlerim cok hizli calisiyordu biraz gec ogrendim hamileligimi tam ilac yazacakti yine ilk 3 aydan sonra gecti vermedi. Ilac vwrirse kullanin duzelir
gulsahyukksel Tiroid değeri hamilelik için önemli o yüzden dengede tutmak gerekiyor. İlaç verecektir her sabah aç karnına yemekten önce içiliyor. Birkaç gün içinde düzene girer canım. Bende de tiroid var ilaçla dengeleniyor