minikmucizeemaak Yakut16 Bence böyle şeylerle çok uğraşmayın tutarsınız gitmez gebesiniz derler değilsinizdir üzülürsünüz ya testi tekrarlayın yada em garanti kan verin
ferhpnar Yakut16 ben o kadar test yaptım hiç kuruma çizgisiyle karşılaşmadım bende kuruma çizgiisni anlamıyorum
Yakut16 minikmucizeemaak canım burda sadece pazartesi günü kan veriliyir ondan sordum kuruma çizgisi gibi geldi internette su tuttun gitmezse çizgi gebelik vardır yaziyirdu