esrcetnkvk Bilenler bakabilir mi sancı var mı belimde sürekli bi ısınma ve ağrı var bacaklarıma vuruyor adet ağrısı gibi kasıklarım normal doğumu bekliyoruz sizce doğumum yakın mı 
Minikcivcimmmm__34 esrcetnkvk sancıların cıkmış canım aşagıdaki cizgi ler senin sancın ve 40 üzeri olması gerek senin 80 e kadar cıkmış hayırlısı ile gelsin bebiş
zge13 Minikcivcimmmm__34 peki biraz bilginiz varsa kalp atışı 125-130 sancı normalde 20 üstü çıkarken 12-13 bir sebebi oluyor mu bunun kalp te normalde 140 üstü çıkardı çocukta
Minikcivcimmmm__34 zge13 kalp atışı normal diye düşünüyorum yanlış bilgi vermeyeyim ama 120 160 arası normal diye biliyorum
esrcetnkvk zge13 kalp atışları aç nst girince düşük çıkabiliyor ya da bebek uyuduğunda o yüzden tatlı falan yiyip tekrar çektirirseniz içiniz rahat eder
zge13 Minikcivcimmmm__34 ben de öyle okudum ama yine de şu sancınin düşük çıkması e şimdi eve geldim 14-15 ten beri bı kaşık bı bel ağrısı parçalanıyorum sanki durup durup alttan alttan vuruyor neyse geçmezse en iyisi bı acil servise bari gitmek
esrcetnkvk Minikcivcimmmm__34 henüz doğum yapmadım ağrılarım devam ediyor çarşamba kontrol var ama durur muyuz o güne kadar bilmiyorum