Kızlar merhaba, adetim uygulamaya göre yarın gelecekti.
Ama 4 saat önce 3-4 damla açık pembe kan aktı. Adet sancısı şeklinde ağrılarım da ara ara devam ediyor
Şu anda da idrar sonrası peçeteye çek silik pembe şeklinde aktı açık pembe idrar gibi
Yerleşme kanaması olabilir mi? Nasıl anlayabilirim?