Mrymcngzll Kızlar 5 buçuk aylığım şimdiye kadar hiç yemedim hamburger çok canım çekiyor yesemmi sizce?
dilekgi123 Mrymcngzll hamilelikte hamburger yenmiyomuymuş ki 🤭 ben ilk hamileğimde 6. aydan sonra iki haftada bi yiyodum (6. ayda istahsızlığım anca düzelmişti yoksa daha erkende yerdim) 🤗
Elifozdmr Mrymcngzll 18 haftalığım her doktor kontrol sonrası çıkışta uğrayıp yiyoruz kızım çok seviyor yani ayda 2 defa yiyorum kızıma hamileykende yerdim sıkıntı qörmedm hiç☺️
Aysegulgnc Mrymcngzll ben hamburger lahmacun lahmacun arası adana yiyorum çünkü canım çekiyor zararlı mı anlamadım dr soriyim gittiğimde
Mrymcngzll dilekgi123 bilmiyorum ki cnm sağlıksız bebeği etkiler diye korktum ama yeniliyorsa en kısa zamanda yiyeceğim😅
Tugraseda Mrymcngzll hiçde sağlıksız değil niye sağlıksız olsun köfte domates marul çedar ne biliyim işte sağlıksız bişe girmiyoki içine. Çok kaliteli burger yapan yerler var oradan yiyin
Elifozdmr Mrymcngzll afiyet olsun canım canın çekiyorsa ye canın çekip yememek daha sıkıntılı bence 🙈
Tugraseda Mrymcngzll hamburger hamilelikte yenmemesi gereken bişe değilki. İster kendiniz evde yapın temiz temiz içinde köfte var sonuçta ne olcak. İsterseniz güvenilir temiz bi yerden yiyin afiyet olsn