Şöyle bir şey duydum acaba mu doğru merak ettim. Şimdi anne karnındayken bebekler sizin uyku şeklinizi alıyormuş. Mesela diyelim erkenden kalkan bir anneyseniz bebek doğduktan sonra erkenci oluyor. Veya gececeyiseniz gececi. Öğlen uyansaniz öğlene doğru uyanan bir bebek. Bebek olmasına gerek yokmuş aslında bu onda huy olarak kalıyormuş hep.
Sizde dogurduktan sonra bebişlerinizde veya çocuklarda böyle bir durum oldu mu. Hamilelikteki uyku durumu yansıdımı🤔