Sakirey
Benim 32.haftada sancım çıkmıştı, depremzedeyim stresten olduğunu söyledi doktor. Progesteron kullandım fitil şeklinde, iğne verdi bir de. Bol bol dinlendim hiç kalkmadım desem yeridir. Ama şu an her şey yolunda çok şükür, doğuma da az kaldı. Siz de telaşlanmayın, bol bol dinlenin 🙏🏻🙏🏻