slm kızlar dün kan verdim betam 7962 çıktı ve kanamam oldu kesildi doktor normal söledi ve iğne vurundum bu beta değeri nasıl normal mi 6+4 günlüğüz şuan bazen o kadar endişe ediyorum ki iki düşükten snra yine bebegim oldu ama çok korkuyorum sürekli dua ediyorum..