SevgiKNGR 16+4 olduk bugün üçlü tarama testi vardı doktor çok hafif bacaklar kısa gibi ama endişelenmeyin vs dedi her bebek aynı olmaz vs. Siz böyle bir şeyle karşılaştınız mı hiç? Ayrıca kilosu 150 gr normal mi
zmr_enby2 SevgiKNGR hafta olarak bişey dedi mi bizimde bir hafta geride dedi detaylıda büyük bi sorun değil dedi ama insan tedirgin oluyor yinede 😒
SevgiKNGR zmr_enby2 hayır canım öyle bir şey demedi ama sorun değil dediyse sorun yoktur diyeceğim de seni çok iyi anlıyorum o kadar kafana takıyorsun ki ….
zmr_enby2 SevgiKNGR aynen öyle birde şöyle bişey var kuzum ben minyonum öyle 1.80-90 değilim ama eşim uzun doktorumuz şakasını da yaptı sende iki metre değilsin stres yapma diye 🙂 ırsi yada kemik yapısıylada alakalı olabilir ❤️🤲🏻
SevgiKNGR zmr_enby2 Evet işte bize de öyle dedi babası 1.80 ben 1.60 çocuk haliyle ortalama minyon bir tip olacak ya varya sağlıklı olsunlar fiziken ruhen her şeyleri normal olsun da insallah 🙏🏻🤍