meliiisoz depent koymuşsun ama ekstra olarak ped de koyabilirsin çünkü bazı hastaneler depend takmayı bırakmıyorlar, benim ilk doğumumda izin vermemişlerdi, göğüs pedi, göğüs ucu kremi de bulundursan çok iyi olur, diş fırçası diş macunu gibi kişisel bakım eşyaları, birde doğumdan sonra insan çok terliyor bebeği rahatsiz etmesin diye kokusuz deodorant, kirli kıyafetler için torba, birde istersen süt artırıcı çay da ekleyebilirsin ben kesinlikle götürecem.