MomBse ısmen belkı ınsanları cok onyargıda bıraksada ben sıncan nafız korez e gıdıyorum ama bu hafta mecburen samı ulusa gıttım ayrıntılı orda yok ama dogum yaptırıyolar 12 caddede gercekten doktorumdan cok memenunum rabdevulu gıdıyorum ıstedıgım herseyı gonlumu rahatlatarak cevaplıyo en onemlısı ınsan yerıne koyup oyle muamele yapıo akıl verıyo kadının ozel polıkınlıgı olsa orayada gıderdım hatta ılk oglumda baska hastanede dogumu gerceklestırmesını ucretını odeyebılıcegımı soyleıdm ama kadrolu devlet memuru olunca kabul edmedı dogumuma baska bı doktor gırdı ama cok memnun kalmıstım ıkıncıyı beklıyoruz suan ve yıne oraya gıdıyorum