Arkadaşlar son 1-2 haftadır fazlasıyla akıntım var, hamilelik öncesi olmazdı hiç.
Şu an 36 haftadayız, böyle az biraz bir akıntı da değil hafif kremsi katı bir şey.
Günde 2-3 kere iç çamaşırı değiştiriyorum. Aslında günlük bez de kullanıyorum hep yanımdadır ama bazen gerçekten sağdan soldan da geçiyor her türlü çamaşırım kirli. Var mı yaşayan? Her doktor kontrolümde idrar ve kan testi alıyor sorun olsa söylerdi bende her gittiğimde sormayı unutuyorum orası ayrı mesele tabi :)