Sevdeeee 17+2 yiz bugün ki kontrolde kalbinde odak oldugunu öğrendim. doktorum tek basına birsey ifade etmediğini söyledi ikili testim de iyi çıktı ama gelin görün ki içimde ki his beni bitiriyor ya. bunu yaşayan var mı eğer geçmezse neler oluyor
cansuakbltylmz Sevdeeee 3 lu test yaptirdinizmi ? Benimde kalbinde parlaklik goruldu ama cogu kiside goruluyormus
cansuakbltylmz Sevdeeee benimde 2 li yaptirdim iyi geldi. Devlet hastaneleri 3 lude yapiyor iyide gelse kotude gelse 3 lude orta risk cikti ama 2 li iyi odugu icin cok irdelemediler. Allah saglikla kucagimiza almayi nasip etsin insallah. Cok takmayin kafaniza bunlarin cogu dogduktan sonra gecebilecek seyler.