Meltemgnss Kızlar 15. Haftamda cinsiyet baktırdık bacak arası boş bebek Kız dedi. Ben çok fazla erkeğe odaklamışım kendimi sanırım bi duruldum kız deyince.. Bu haftalarda cinsiyet baktırıp da sonradan değişen oldu mu
Aysee1123 Meltemgnss 15 ten sonra doktor eminse değişmez. Benim 12. haftamda net kız demişti doktorum 14 te yine gittim yine kız dedi 💯💃🏻 Net dediyse yani değişmez benimki değişmedi doktorumada güvenirim. Birşeye odaklanıp gitmemek gerek niye öyle oldunuz ?
Adyokisimsiz Meltemgnss bende 25 haftadayim.banada 2 seferdir kıza benziyor diyorlar bende çok fazla erkek olacak hissiyatindaydim hala alışamadım belirtilerim.degisikti çünkü
Berrakoz Meltemgnss bizim 20. Haftaya kadar doktor erkek dedi, hep kız hissediyordum.. 20.haftada doktor değiştirdim yeni doktorum kız olduğunu söyledi.. inanmayıp detaylıya girmiştim onda da kız olduğunu öğrendim..
Meltemgnss Aysee1123 Etrafımdaki herkes erkek hissediyorum deyip durdu ben de istiyodum galiba kapıldım gtti bu düşünceye.
Gmzkzk Liyaannes-i bana 14. Haftamda 3 çizgi var kız büyük ihtimalle değişmeyecek dedi şuan 18. Hafta , haftaya randevum var bakalım nasıl olacak size kaçıncı haftada 3 çizgi var dedi ve kesin kız mı şuan 😍
Liyaannes-i Gmzkzk 12 haftada dedi 15 hafta da başka doktora gittim cinsiyet için birşey demek istemiyorum dedi kız gibi ama yüzde yüz değil kordon var çıkıntı var erkek gibide ama kordon yanılma yapabilir dedi 18 haftada gideceğim bakalım ne diyecekler
Meltemgnss Tubagrnc Kendini çok kapatıyordu doktor kız büyük ihtimalle dedi. Sonra hep kızın kızın diye gösterdi ultrason ekranını☺️
Miniminia Berrakoz yaaa çok şaşırdım, size ultrasonda erkek derken göstermedi mi hiç cinsel organını vs. Erkekten yanılma çok azdır çünkü 😐😐
HeMSiReM Benim ilk gebeliğimde 5. Aya kadar erkek dediler sonra Kızım oldu ☺️ yanılma sebepleri de klitoris ilk başlarda şiş olurmuş erkek pipisine benzetmişler . Sonrası bebek geliştikçe kız olduğu anlaşıldı 😂
Miniminia HeMSiReM 🙈🙈 çok değişik bir durum gibi geldi bana, renkli ultrason çektikleri halde erkek mi dediler? Renkli ultrasonda değişmez diyorlar birde 20. Haftadan sonra detaylı ultrason var, orada artık tam net sonuç çıkıyor sanırım 🙈🙈
Busranur67 Bana da 15 haftada iki çizgi var bacak arası boş dedi kız cinsiyeti dedi bende hep erkek hissediyordum belirtileri çok farklıydı ama değişmez kesin olarak görüyorlar detaylı bir şekilde bakıyorlar
Aspenya44 Meltemgnss bazen çok nadir organı küçük olup sonra buyuyebliyor . Bence boşa umutlanma ya çalışma buradaki yazılarida okuyup kendini heveslendirme . Ben öyle yaptım artık pes ettim 😅 karnımdakine ihanet ediyorum gibi geliyo artık. Kısacası piskolojim bozuldu benim yaptığımı yapma kabullen hemen 😀
Meltemgnss Aspenya44 😅 yaa bence beni duyuyorsa üzülüyodur evladım ama bi umut işte bikaç zaman sonra kabullenicem artık
Gln0110 Meltemgnss 16 da bana kız demişti hatta 2 kere baktırdım net olsun diye. Bacakları açıktı hatta videosunu çekmiştim. Boşluk vardı bizde de ve videoyu gören herkes kız demişti(anlayanlar). Doktor da kız dedi 2 kere bakıp. 21.hafta detaylı usg de erkek dedi ve ondan sonraki muayenelerde de erkek çıktı hep. Değişebiliyor 🤷🏼♀️
Gln0110 Busranur67 bilemiyorum oldu. Belki de testislerin boşluğuydu o boşluk, pipisi küçüktü. Çünkü popo altından görüldü. Detaylıda her açıdan bakıldı. Ben de şaşkınlığımı atamadım tabi 2 hafta falan alışamadım