momlife_7 Bir kaç gündür şekerim yüksek çıkıyor az yiyorum ama dikkatte çok ediyorum bunun sebebi nedir acaba kafayi yiyecem artık 36+5 haftalık hamileyim anlam veremiyorum şu içmeyi biraz azaltmıştım ondan mı acaba (140,145?150,152) arası gidip geliyor bazen
momlife_7 Yada haftam ilerlediği için mi 35 haftalıkken kontrolüm vardı bebeğimin suyu vs gelişimi haftasıyla tamdı ama bir kaç gündür yüksek çıktığı için çok korkuyorum bisey olmaz dimi son haftalarda olunca🥺
Ervaduru Sizin paylaşımınız hep görüyorum artık nerdeyse dogum gelmiş 200 üstü olmadıkça bir sorun olmaz tadını çıkarın
momlife_7 Ervaduru evet canım teşekkür ederim bazen endişeleniyorum ya şu şeker beni çok strese sokıyor
Ervaduru momlife_7 bitti artık bişey kalmadı benim ilk hamileleiğimde gebeliğik şekerim varmış 160 dı tokluk bana doktor oxaman diyet dalan demedi takip bile edilmedi suyum hep cok fazlaydı benim ve dogum oldu sorun olmadı son günlerin tadını cıjarın
momlife_7 Ervaduru ya öyle mi doğrudur canım buna da çok şükür 🤲🏻 son haftalar artık rabbim sağlıkla evlatlarımızı kucağımıza almayı nasip etsin inşallah
Ervaduru Dekmek 39 da sezeryan la oldu bir sorun olmadı ama hep yattım adım atarken bile su fazlalaıgını hissediyordhım
Aysedugme Streste yükseltiyor ölçmeden önce yüksekmi yine yükseldimi diye düşünüyorsanız o da etkiliyor olabilir doktorum bi ara dikkat et kaçamak yapma bir süre ölçme demişti
Aysecan0335 Canım açlık şekerim 103 çıktı bugün, dün akşam geç saatte çorba içtim unlu 🤦♀️ takipteyim 10 gündür 140 ı hiç geçmedi tokluğum falan ama açlık 2 3 gündür 90 100 arası çıkıyo sıkıntılımı bu durum acaba sen deneyimlisin diye sormak istedim 🌸
Tugceatabey kızlar merhaba doktorumdan bu konuda fikir almadım daha ama tetenoz için sağlık ocağına gittiğimde ebe bana insülin kullandıgınız için spinal sezeryan yapamayabilirsiniz dedi bununla ilgili doktoruyla konuşan oldumu gittiğimde bende soracağım