Anneolmak188 Kızlar acilden girip bi belirti olmadan yatış yapılan varmı ? Kalbimde sorun var 1 haftadır çarpıntı yapıyor
Esraasamet Ben 40+5 te hiçbir belirti olmadan doğuma girmiştim ,suyum çok azalmış ama ben anlayamamıştım .Apar topar doğuma aldılar suni sancı ile 8 saat sonra normal doğum yapmıştım
Esraasamet Allahın izni ile bir şey olmaz inşallah son zamanlar belki heyecan stres yaptınız ,korkmayın inşallah sağ salim kucağınıza alırsınız