4 saattir 40 dakikada bir gelen belimde ağrıyla birlikte kasılmalar oluyor, nişan yada su gelmedi fakat doktorumda erken gelebilme ihtimali yüksek demişti, birşeyler atistirip dinlenmek için uzandım ama yine az önce belimden bir ağrı girdi yaklaşık 30 saniye sürüyor doğum başlamış olabilir mi?
Bebeğin hareketlerini hissediyorum, aynı zamanda aşağıda baskıda şiddetlendi henüz kimseye haber vermedim emin olamadigim için 🥺