Beceri değil ama bir kaç püf noktası var sanırım. Ben yaptığımı yazayım aklınıza yatarsa yapın. 1 litre süte 1 su bardağı unu ve 1 su bardağından 1 parmak eksik şekeri koyun ocağa alın kaynanana kadar karıştırın. Ocaktan almaya yakın 1 yemek kaşığı tereyağı ve 1 paket vanilin ekleyin. Daha hafif ve kıvamlı olsun isterseniz ocaktan aldıktan sonra yarım paket krem şanti veya yarım paket krema İle çırpın.