1ozgee Merhaba arkadaşlar gebeyken bebeğin böbreğinde büyüme yaşayan oldu mu olduysa nasil yol izlediniz
Daisy0000 1ozgee Benimkinde de varmış ,doktor bebek doğduktan kısa süre sonra sunnetini yaptırın ,böbrekleri rahatlar dedi
Cananan Benm bebemde oldu 2 hafta sonraki kontrolde gecmişti içini ferah tut gelısıyor sonucta bebek ❤️